70% избират ваканция в нета

pochivka70% от туристите по света избират къде да почиват след разглеждане на мнения в социалните мрежи. Поне половината се консултират с Фейсбук. Рекламата и ангажирането на аудиторията в интернет е от ключово значение за бизнеса, заяви Жоао Барбоса, председател на изпълнителния комитет на Европейската СПА асоциация, по време на Четвъртия годишен конгрес на Българския съюз по балнеология и СПА в Кюстендил. В момента почти 5 милиарда души в света, или близо 65% от населението на планетата, ползват мобилни устройства, а активните хора само във Фейсбук са 2 милиарда, посочи Барбоса. По думите му, всеки седми българин, или 1,15 милиона души, също посещават мрежата всеки месец. Почти 30% от тези потребители са на възраст между 25 и 34 години. Най-бързо расте обаче групата на потребителите жени на възраст от 50 години и нагоре. Именно заради големия интерес и факта, че все повече туристи избират мястото за ваканцията си след консултация онлай, 42% от туристическия бранш твърдят, че фейсбук е от ключово значение за бизнеса им, посочи Барбоса. Голяма част от хората обаче следят социалните страници не само за да се информират /34%/, но и защото очакват намаления и промоции /40%/ и за да окажат подкрепа на любимия си бранд /39%/, стана ясно от данните на португалския специалист. Оказва се, че голяма част от хората, които пишат коментари онлайн, го правят не за да промотират или накажат даден туристически обект, а за да споделят опита си /73%/. В същото време обаче тези ревюта имат решаващо значение и затова всеки в този бизнес трябва да менаджира тези канали, категоричен бе Барбоса. 89% от хората решават къде да резервират почивката си след консултации с мненията, споделени в социалните мрежи. Като повечето четат поне 11 различни коментара, преди да платят да престоя си.

ИЗТОЧНИК: Ежедневен информационен бюлетин на Министерството на туризма

ДАТА: 05.10.2017г.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s