Мобилно приложение iLoveBulgaria с кампания за българския туризъм на Аполония 2017

iloveНачалото на кампания за представяне на българския туризъм бе дадено на празниците на изкуствата Аполония 2017 в Созопол. Посетителите на феста до края на седмицата могат да се запознаят на щанда на платформата с възможностите на мобилното приложение iLoveBulgaria, чиито създатели са инициатори на кампанията. Тя ще продължи до края на септември и ще обхване ключови туристически места в София, Варна и други градове. За няколко месеца от пускането му, iLoveBulgaria е привлякло над 40 000 последователи в социалните мрежи. Посетителите на Аполония 2017 ще се запознаят с пълния капацитет на платформата, чрез която вече над 15 000 потребители намират информация и я използват за навигатор до любими кътчета в България. Мобилното приложение iLoveBulgaria предлага навигация до обектите, пълна текстова, снимкова и видео информация за тях, както и възможност за различни игри и томболи с много награди.
Новата функционалност “Места”, показва най-посещаваните от ползващите платформата обекти. Ако посетят туристическите места и сканират техните табели, потребителите ще помогнат за допълнителното им популяризиране. За чужденците е добавена рубрика „Полезна информация“, в която могат да научат интересни факти и да получат съвет за пълноценно пътуване в България. Мобилното приложение е достъпно на 13 езика. Чрез платформата може да бъдат споделени в социалните мрежи любими туристически дестинации за по-широкото популяризиране на България. iLoveBulgaria предлага информация и за хотели и ресторанти с оценки и отзиви на други потребители на приложението. На входа на всички 1800 включени в платформата обекти е разположена информационна табела с логото на iLoveBulgaria за специално генериране на QR код. Нужно е само той да бъде сканиран чрез приложението и туристите на място ще получават повече информация за обекта. Същевременно сканирането дава възможност за участие в много игри, промоции и томболи с примамливи награди. iLoveBulgaria e разработено с цел да рекламира страната ни като целогодишна туристическа дестинация.
Приложението стартира със “100 национални туристически обекта” в партньорство с Министерството на туризма. Иновативното маркетингово решение за българския туризъм се обогатява непрекъснато с нови интересни дестинации и езици. В него има информация за всички природни, исторически и културни забележителности в България. Платформата също така дава възможности за реклама на различни видове бизнес. Мобилното приложение е дело на английската технологична компания „Хорайзън Сфтуер Салюшънс“ (Horizon Software Solutions), основана от българския инженер Веселин Василев, която вече е разработила същите платформи за Франция, Япония и Австралия.

ИЗТОЧНИК: БТА
ДАТА: 31. 08.2017

Реклами

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s