България се представи на най-голямото международно туристическо изложение за френския пазар

top-reza_2014_15265

 

 

 

България се представи със собствен щанд на най-голямото специализирано изложение във Франция „Salon Mondial du Tourisme“, което се проведе от 17 до 20 март 2016 г. в Париж. Страната ни привлече огромно внимание не само от посетителите и изложителите, но и в публичното пространство.
България е сред лидерите като предпочитана от французите дестинация за Лято‘2016 по данни от ранните записвания, изнесени в местните медии. Един от най-тиражните икономически френски всекидневници Les Echos публикува обширен материал за тенденциите в туристическото търсене в страната. Според него България се нарежда на първо място по брой на предварително заявените от французите резервации за тазгодишното лято (в сравнение със същия период на миналата година), като страната ни отбелязва ръст от 106%, което я нарежда в класацията пред доказани дестинации като Португалия (която отбелязва ръст от 60%) и Испания (увеличение от 38%). Данните са на Френския синдикат на туроператорските агенции. Французите оценяват страната ни като сигурна дестинация с туристически продукти на атрактивни цени. Допълнително внимание се отделя и на възможностите за целогодишен туризъм у нас.

България е в топ 3 на най-търсените от французите туристически дестинации, потвърди и директорът на туристическата борса Мариан Шандернагор. Много голям бе интересът към българския информационен щанд на изложението, който беше отразен от национални медии като RFI и Франспрес. В последния си брой едно от най-четените списания за туризъм във Франция – Le Petit Fute, публикува голям пътепис за София и Пловдив.

Щандът ни на Salon Mondial du Tourisme бе с площ 24 кв. м и на него освен Министерството на туризма се представиха община Елена и една фирма. Най-много се търсеха семейни и групови почивки, както и обиколни турове във вътрешността на страната и по Черноморието ни. Културно-историческият туризъм и археологическото богатство на България, както и възможностите за балнео- и спа туризъм бяха също сред атрактивните за френските туристи специализирани услуги. Всекидневно на щанда на България в Париж се провеждаха и дегустации на наши вина и типични гастрономични специалитети. Много любопитни за посетителите бяха и уроците в работилницата за плетене на мартеници.

Източник:  Tourist Media

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s