Българският туризъм ще се рекламира на далечни пазари

ea1340181540Заместник-министърът на туризма Надя Маринова коментира пред журналисти, при откриването на новото ваканционно селище край Каварна „Бялата лагуна”, че Министерството на туризма, съвместно с туристическия бранш работят за навлизането на нови далечни пазари като Китай, Индия, Япония, Бразилия и др.

По нейните думи дължината на полетите за далечните дестинации изисква по-дълъг престой и желанието на туристите е да видят минимум две-три държави. Вече се работи с Румъния, Гърция и Турция в тази посока, с цел разработване на общи туристически продукти.

Следващата седмица министърът на туризма Николина Ангелкова ще бъде в Китай, за да подпише споразумение, а в Япония предстои да бъде открит български информационен център. В близките дни се очаква да пристигне и наша сънародничка от Бразилия, която ще направи тур в цяла България за популяризиране на забележителностите, допълни заместник-министър Маринова, цитирана от thexperts.bg.

Новооткритото ваканционно селище „Бялата лагуна” е съвместен проект на Албена АД и туроператора Томас Кук Скандинавия. Селището е с четири звезди и заема площ от 285 декара в местност Иканталъка, на 15 км от Калиакра. Очаква се този сезон „Бялата лагуна” да посрещне около 7000 гости от четирите скандинавски страни Норвегия, Швеция, Дания и Финландия.

 

Източник: Tourist Media

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s