България и Словакия планират създаванто на бранд ДУНАВ

slovakia_angelkova_15988България и Словакия ще работят за създаването на бранд „Дунав“ и за по-голям фокус върху Дунавската стратегия. За това се договориха министърът на туризма Николина Ангелкова и Франтишек Палко, държавен секретар на Министерството на транспорта, строителството и регионалното развитие на Словакия по време на среща в рамките на международното туристическо изложение ITF SLOVAKIATOUR – Incheba 2015, което се проведе между 29 януари и 1 февруари в Братислава.

Двете страни ще проучат и възможността съвместно да се промотират на далечни пазари. Държавният секретар Палко подкрепи инициативата на министър Ангелкова за по-голям фокус върху туризма в Плана Юнкер. Обсъдена бе и възможността за създаване на директна авиолиния Братислава – София, която да допринесе за насърчаване на туристическия обмен между страните.

Николина Ангелкова се срещна и с президента на Словакия Андрей Киска. Обсъдени бяха перспективите пред съвместните инициативи за популяризиране на туризма в България и Словакия. Договорено бе задълбочаване на сътрудничеството между администрациите на двете страни в тази сфера. Предстои посещение на президента Киска в България през есента на тази година и има проявен интерес за организация на двустранен форум за развитието на отрасъла.

ITF SLOVAKIATOUR – Incheba 2015 е най–голямото изложение за туризъм, СПА, лов, уелнес, фитнес и гастрономия на територията на Словакия. 4 български туроператори представиха страната на националния щанд на изложението.

 

Източник: Tourist Media

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s