Община Пловдив ще отдели 850 хил. лева за реклама на града

На сесия на общинския съвет в Пловдив ще бъде гласувано предложението на заместник-кмета на града Розалин Петков за отпускане на 850 000 лева от бюджета за 2015 г. за реклама на Пловдив като туристическа дестинация, съобщават Дарик.

Сред мотивите за предложението е необходимостта от провеждането на системна маркетингова и комуникационна кампания за популяризирането на възможностите на Пловдив и региона.През последните две години са инвестирани по 100 000 лева за реклама.

В предложението се отбелязва, че администрацията подкрепя развитието на културно-историческия туризъм и налага Пловдив като основна дестинация в страната, а туристическият бизнес бележи устойчив растеж.

„Нормално е да се инвестират средства, когато се развиват нови културни и туристически обекти и искаме да провокираме повече посещения на туристи“, каза пред Дарик ресорният зам.-кмет Стефан Стоянов. Той отбеляза, че сред начините за популяризирането на града са директната рекламна кампания, поканите към чужди журналисти да пишат за Пловдив и откупуването на рекламни позиции във водещи европейски медии.

 

Източник: Tourist Media

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s