Пресконференция представи резултатите от проекта РЕКИ НА ВРЕМЕТО

На 16 юли се състоя заключителна пресконференция по проекта на общините Русе, Иваново и Борово „Реки на времето“, съобщават от пресцентъра на Община Русе. Пред медиите бяха представени дейностите, извършени по двугодишния проект на обща стойност 416 726,51 лева, и резултатите от него.

Като част „Реки на времето” беше създаден интегриран туристически продукт във вид на шест туристически пакета – двудневни и тридневни варианти на маршрутите „Русе – българската перла на Дунав”, „По Лом и Дунав към природата”, „По Лом и Дунав през историята”. Пакетите вече са предоставени на 25 туристически агенции от региона.

В рамките на проекта бяха отпечатани рекламни туристически материали, съобразени с основните му цели: брошура – на български и английски езици, пътеводител – на български и английски езици; карта – на български и английски езици. Направени бяха рекламни публикации в печатни медии и интернет издания на български, румънски, немски и английски. Излъчени са рекламни клипове по национални телевизии и радиа, поставени са рекламни пана на възлови места в София, Варна, Бургас, които популяризират „Реки на времето“ и туристическата дестинация.

Проектът е представен на девет туристически борси -VI-ти Черноморски туристически форум – Варна 2013; туристическо изложение „Планините на България – гостоприемство в четири сезона“ – Пампорово; есенно и пролетно туристическо изложение TTR – Букурещ, Румъния; Borsa Mediterranea Del Turismo Archoelogico – Пестум, Италия; Международна туристическа борса „Ваканция и спа“ – София; Фестивал „Зелени дни“ – София; туристическа борса „Културен туризъм“ – Велико Търново; изложение „Уикенд туризъм“ – Русе 2014.

Вече функционира страница на проекта, която е част от официалния сайт на Община Русе – http://www.ruse-bg.eu/reki_na_vremeto/. На нея са публикувани разработените рекламни видео и аудио клипове, както и филмът, който представя регионалния туристически продукт на район Русе – Иваново – Борово. Разработено е и приложение за социалната мрежа Фейсбук с игрови елементи, което по развлекателен и интересен начин, с анимиран герой, представя туристическия потенциал на региона Русе-Иваново-Борово. Играта се основава на картата на трите общини и на нея са представени всички опции за туризъм, както и интересни исторически обекти и маршрути.

Според резултатите от мониторинговото проучване е налице устойчива тенденция за превръщане на региона Русе-Иваново-Борово в уикенд дестинация, като делът на туристите в това направление с една или две нощувки е 2/3 от всички пътувания. Най-предпочитан е културният туризъм, следван от природолюбителския, а най-малък интерес засега има към екстремния вид туризъм – пътуване с кану по река Русенски Лом и др.

 

Източник: Tourist Media

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s