Хърватия залага на иновативна рекламна кампани

Иновативната кампания, рекламираща възможностите за туризъм, които предлага Хърватия, привлече интереса на хиляди хора от цял свят. Концепцията на „Сподели Хърватия” се основава на два хаштага, познания за функционирането на социалните мрежи и конкурс с награди, съобщава Дневник.

25 хиляди снимки и видео материали, заснети от гости на страната и публикувани в социалните мрежи с двата хаштага #lovecroatia и #sharecroatia са част от портала sharecroatia.hr, който заработи през май. Споделените снимки видеа са монтирани във филм, който се разпространява чрез мрежата youtube.

Целта на кампанията „Сподели Хърватия” е да покаже нагледно и достоверно как се забавляват, почиват, спортуват и прекарват като цяло свободното си време гостите на страната.
Източник: Tourist Media

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s