Рекламата на селския туризъм трябва да акцентира върху уникални места и продукти

Според хотелиери и ресторантьори отпадането на категоризацията на ресторантите и възможностите за сервиране на приготвена на място храна в къщите за гости не са единствените предпоставки за развитието на селския туризъм в България, предава Дарик.

Според експерти е нужно генерално да се популяризират уникални за страната продукти и места, като се наблегне на комплексната им реклама, насочена основно към чуждестранните туристи.Отпадането на задължителните звезди на ресторантите и разрешението малките селски къщи да сервират домашна храна на гостите си са част от стъпките на кабинета в посока развитие на туризма у нас. Ели Петрова, която представлява ресторантьорите в Габрово, сподели, че мнението на колегите й е разнопосочно. „За малките заведения това е облекчение, докато собствениците на по-големите ресторанти се притесняват, че нямайки звезди, клиентите могат да допуснат, че не се влага необходимото качество“, каза тя.

Икономическото министерство предлага звездите на ресторантите да са пожелателни. Мария Иванова, която ръководи дирекция „Туристическа политика“ в министерството, също потвърди, че за малките ресторанти липсата на конкретен ангажименти да бъдат категоризирани със звезди ще спести пари и бюрократични процедури. Европейска практика е ресторантьорите да избират сами дали да бъдат категоризирани или сертифицирани, тоест дали да получат знак за качество.

източник: турист медия

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s