Новото туристическо лого на България ще претърпи промени

В интервю за Агенция” Фокус” директорът на отдел „Маркетинг, реклама и информация в туризма” към МИЕТ Анелия Генова коментира скорошните критики към новото туристическо лого на България, отправени от различни браншови организации и министъра на културата Вежди Рашидов. По нейните думи туристическото лого на страната трябва да бъде възприето и харесано от възможно най-голяма част от обществеността.

Генова уточни, че министерството се е обърнало към фирмата-изпълнител да проведе допълнителни дискусии със специалисти, които вероятно ще доведат до промени в продукта. Тя подчерта, че не бива да се пренебрегва фактът, че логото е тествано за 12 пазара сред над 2500 туристи и 300 туроператора.

Докато не бъде одобрен краен вариант на туристическото лого, България ще бъде представяна чрез логото с розите, което беше създадено през 2004 г.

Тази година България ще проведе активна кампания за реклама освен в страни като Германия, Русия, Украйна, Румъния, Швеция и Полша, така и във Франция и Великобритания, допълни Анелия Генова. Специални мероприятия са предвидени за далечните пазари като Китай, Япония, Индия и Израел.

източник: турист медия

Реклами

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Google photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Google. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s